Lagris patří mezi Superbrands

Značka Lagris pyšní prestižním oceněním Czech Superbrands 2016! O udělení tohoto ocenění rozhodli sami spotřebitelé a odborná komise Brand Council v rámci více kolového výběrového řízení.

Získáním tohoto titulu se značka Lagris zařadila do skupiny elitních značek s výbornou pověstí, s jejichž hodnotami se zákazníci ztotožňují a mají k nim osobní vztah.

Program Superbrands vznikl v roce 1995 ve Velké Británii. Projekt je celosvětově uznávaný a cena Superbrands je speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90-ti státech na pěti kontinentech.

Značka Lagris se v rámci podpory tohoto projektu účastní celorepublikové mediální outdoorové kampaně a je uveřejněna v ročence Superbrands. Stala se také součástí celorepublikového reprezentativního průzkumu spotřebitelských značek realizovaného společností GfK.

Jelikož brand Lagris toto ocenění získal poprvé, je o to cennější a je důkazem, že vnímání značky stejně jako našich produktů je pozitivní jak u zákazníků, tak i u odborníků. Je navíc důležitým potvrzením kvality i pro naše obchodní partnery.