Historie Podravky

Věděli jste?

Název firmy Podravka je odvozen od obyvatelek regionu Podravina v Chorvatsku, kde má společnost svou centrálu. Podravka vznikla v roce 1947, kdy bratři Wolfové začali se zpracováním a prodejem ovoce. Později se stala známou v Chorvatsku i v zahraničí svou výrobou univerzálních kořenících směsí – Vegety (Podravky), která je vyvážena již více než padesát let do více než 40 zemí po celém světě, na všech pěti kontinentech. Dnes není Podravka známá jen svou značkou Vegeta, ale také svými dalšími značkami: Dolcela, Lino, Eva, Fant, Kviki atd.

Výrobou Vegety se Podravka stala známou v Chorvatsku i na zahraničních trzích.

Logo Podravky se v průběhu let měnilo. Dominantní barvou, hlavně v posledních třiceti letech, se stala sytá červená na bílém podkladu. Červená patří mezi teplé barvy, je výrazná a má pozitivní vliv na emoce spotřebitelů.

Slogany Podravky „Od srdce k srdci“ a „Vždy se srdcem“ zůstávaly dlouhá léta beze změny. Slogan "Když vaříte srdcem, vaříte polévky Podravka" byl po léta používán v kampaních. Symbol srdce se používá pro vyjádření pozitivních emocí. A jak je známo, potraviny v životě mnoha lidí jsou zdrojem velkého potěšení.

Projděte si historii Podravky rok za rokem.