O Podravce

Zjistili jsme, že důvěra našich zákazníků je klíčem k úspěchu. Budujeme ji po celá desetiletí a díky tomu jsme se stali významnou potravinářskou značkou v regionu.

Vždy se srdcem!

Našimi základními hodnotami jsou: kreativita – nápady přicházejí od srdce a srdce řídí i vše ostatní, důvěra – nejdůležitější přísada každého dobrého jídla, vášeň – to, co z jídla dělá opravdový požitek, důvěra zákazníků – my nemáme zákazníky, my zveme hosty ke svému stolu, a cokoliv, co děláme, děláme tak, aby výsledek byl dokonalý.

Přidáváme dokonalost ke všemu, co děláme...

Naše výrobky dosahují vysoké kvality, jsou praktické a bezpečné. Kombinují v sobě globální a lokální výhody, jsou přizpůsobeny národním kuchyním, ale zároveň akceptujeme odlišnosti místních zvyklostí.

Klíčem k našemu úspěchu jsou profesionální, kreativní a spolehliví zaměstnanci, připraveni stále se podílet na dobrém jménu společnosti a investovat své největší úsilí a čas k dosažení nadprůměrných výsledků.

Více než padesát trhů...

Jsme jednou z předních potravinářských společností ve střední, východní a jihovýchodní Evropě. Mnoho spotřebitelů ve více než padesáti zemích na pěti kontinentech již zná hodnoty našich výrobků.

Vize

Zavázali jsme se ke zlepšování kvality každodenního života našich spotřebitelů, zákazníků a zaměstnanců prostřednictvím inovací našich výrobků a výrobních procesů.

Mise

Poskytujeme vám inovativní kulinářský zážitek a zdravé životní řešení.

Historie Podravky se datuje od roku 1934, kdy bratři Wolfové z chorvatské Koprivnice začali se zpracováním a prodejem ovoce, o 13 let později svou firmu pojmenovali Podravka. Od té doby uplynulo již více než 70 let a dnes je Podravka jedna z předních potravinářských společností ve střední, východní a jihovýchodní Evropě.