Inspirujte se na nových webových stránkách Podravka přísady

Podravka představila nové, moderní a zajímavé webové stránky www.jenomvar.cz určené pro každého, kdo se chce u vaření bavit.

Prostřednictvím nových webových stránek se Podravka přísada představuje v novém světle, kde hravý, inspirativní a kreativní design v moderním kabátě přináší příběh jednoho z nejznámějších kulinářských produktů - příběh Podravka přísady a její inspirace, kterou po celá desetiletí přináší do našich domovů.

Podravka přísada je značkou, která je uznávána po celém světě a nese řadu ocenění mimořádné kvality.


Recepty, které se hodí pro vaši náladu

Nový web www.jenomvar.cz sleduje moderní trendy digitální komunikace, využívá  širokého spektra technických možností a je plně přizpůsoben pro interakci na všech typech zařízení - od stolních počítačů, přes tablety až po smartphony. Jedná se o moderní přístup k vaření, kde je vše podřízeno současným přáním a potřebám spotřebitele, vycházející z logiky moderních digitálních komunikací.

Nový web je samozřejmě určen našim stávajícím zákazníkům,  ale také nové, mladší veřejnosti, která s vařením teprve začíná. Hlavním cílem je změnit přístup k vaření a času, který v kuchyni trávíme.  Otevře se nám tak nové místo pro zábavu formou kreativního přístupu k receptům, pokrmům a vaření samotnému, ale také místo a důvod pro setkávání se s přáteli. Společným jmenovatelem pro všechny tyto aktivity je pak jedna tajná ingrediece, kterou je  Podravka přísada.

Největší inovací je interaktivní obsah "Mood Food", kde zábavným způsobem získáte inspiraci na jídla, která vyhovují vašemu momentálnímu duševnímu rozpoložení.

 


Nezáleží na tom, zda jste mrzutí, šťastní, uvolnění, zamilovaní – Podravka má pro vás vždy správné řešení. Recepty nejsou vybírány náhodně, ale na základě vyplnění krátkého kvízu. Po zodpovězení pár otázek je odhalena vaše nálada a vy si můžete vybrat z předložené nabídky receptů.

"Cílem je představit Podravka přísadu jako inspiraci pro nové nápady ve vaření hravým a zábavným způsobem. Proto je nová webová stránka vytvořena jako komplexní kulinářská platforma s novým, inovativním přístupem jako je Mood Food koncept. Novým designem webu a přístupem k samotným výrobkům se přibližujeme přáním a potřebám mladých spotřebitelů,"uvedl Marko Vitelj, ředitel  marketingu společnosti Podravka – Lagris a.s.


Uživatelé se pobaví u kvízu "Jaký druh kuřete jste?" (jistě máte vždy pochybnosti :-)), důkladně prozkoumají produkty, historii a další informace o Podravka přísadě.
 

Tímto jsme vám odhalili všechna tajemství nových webových stránek Podravka přísady. A je už jen na vás, abyste klikli na www.jenomvar.cz a sami se podívali, co to znamená, když se řekne „jenomvař“.