Velký Lagris redesign

Koncem roku 2018 začal redesign produktů celého portfolia Lagris, který bude pokračovat i v roce současném. Inovacemi také prošlo logo a slogan Lagris.

V rámci celkového redesignu prošlo změnou i logo Lagris. Oproti předešlému změnilo především tvar, který je nyní kulatý, je doplněn o rok založení společnosti a o přírodní motiv.  Novým sloganem „S úctou k přírodě!“ se snažíme vyjádřit náš vztah a respekt k přírodě.

Také probíhají velké změny v celém Lagris sortimentu výrobků. První změna proběhla v oddělení rýží, kdy postupnou změnou prošly rýže parboiled, rýže dlouhozrnná, kulatozrnná i veškerý sortiment prémiových rýží. Segmentace dle barev však zůstala stejná. Nově jsou obaly doplněny o piktogramy, edukativní texty o surovinách a celkový vzhled je doplněn o přírodní dřevěný motiv s průhledy.

V současné době dostává nový kabátek sortiment luštěnin, jehož redesign bude probíhat postupně do jara. Poslední fází přeměny projdou obaly u bramborovin, a to během konce letošního roku.