Podnikání

V konkurenčním podnikatelském prostředí Podravka usiluje o rozvoj podnikání a inovace výrobků. Dlouhodobě udržuje vedoucí postavení v určitých kategoriích, přičemž jsou brány v úvahu odlišnosti jednotlivých trhů.

Již po desetiletí si budujeme důvěru u našich zákazníků, a proto jsme se také stali lídrem v segmentu potravin. Prostřednictvím systematického rozvoje podnikání a zlepšování kvality výrobků se zaměřujeme na vytváření přidané hodnoty pro naše akcionáře.

Téměř polovinu svých příjmů Podravka realizuje na chorvatském trhu a s těmito úspěšnými výsledky přispívá k rozvoji chorvatské ekonomiky. Neustálý růst tržeb a ziskovosti je rovnoměrně rozložen v ekonomikách čtyřiceti zemí na pěti kontinentech, ve kterých podnikáme.

V konkurenčním podnikatelském prostředí Podravka usiluje o kontinuální rozvoj podnikání a inovace v sortimentu výrobků, udržuje vedoucí postavení na trhu v určitých  kategoriích, přičemž bere v úvahu odlišnosti jednotlivých trhů.

Podravka je důležitým prostředníkem v propojení podnikatelských a sociálních subjektů v Chorvatsku i mimo něj. Všeobecně se prostřednictvím našich aktivit snažíme přispět k rozvoji společnosti.